14 feb 2012

"Mama" Escrit Blog Tomàs Pascual Casabosch 14/2/2012

"Mama "

La meva mare ha mort avui dia dels enamorats.

Ha estat una dona bona, treballadora, lluitadora i patidora.

Filla de la meva estimada àvia Amparo a qui també li vaig dedicar en breus línies, una vida sencera.

Durant la meva adolescència vaig aconseguir que es retrobés amb el seu pare, el meu avi Ignasi, el qual va poder descansar havent fet les paus amb ella d'un absurd conflicte familiar del passat, ja resolt.

Des que va ser mare per segona i tercera vegada, la mala sort de tenir un fill i filla amb deficiències mentals, va condicionar la seva vida al patiment constant assumit per la cara de la vida normal de qualsevol dona i persona.

Va haver de finalitzar la seva vida també amb el patiment d'uns problemes meus i de forma pública, falsos i injustos, on un fiscal, una batlle, un policia i uns periodistes tindran la seva sentencia i condemna divina.

També és l'àvia del meu fill Adam, la seva "Yaya" , i com a nét seu li faré saber el que ella va ser per mi i per ell.

Un patiment de càncer de pulmó s'ha endut la meva mare al cel, de forma lenta, amb la sort que els metges privats del seu marit, el meu pare li van poder allargar la vida amb el màxim benestar.

Portaré sempre amb orgull el teu primer cognom que és el meu segon.

Tinc l'honor de portar la teva sang  i et recordaré de cor, ment i ànima eterna.

Fins sempre Mama...!!!


Tomàs Pascual Casabosch
14/2/2012


No hay comentarios: