5 jul 2013

"Papa" Escrit Blog i Facebook de: Tomàs Pascual Casabosch 5/7/2013

"Papa "

El meu Pare ha estat durant tots els 68 anys de la seva vida un valent lluitador.

Ell ha estat sempre entre moltes coses inexplicables i durant els meus 43 anys de vida el meu ídol, protector i defensor, el pilar més important de la meva vida.

També és l'avi del meu fill Adam, el seu "Yayo" , i com a nét seu li faré saber el que jo aplico a la vida per a fer-la més optimista i menys dificil.

Continuo sentint interiorment com et dirigies a mi: "Tomàs" "Nen" "ninet" "fill" "el hijo prodigo"...

La odiosa mort, vestida de càncer de pulmó s'ha endut el meu progenitor d'una forma inesperada, cruel i injusta.

Desconec que serà de la meva vida, però a cada llàgrima entenc que ja res té per mi el mateix sentit.

Porto amb orgull el mateix nom i primer cognom que tu.

Tinc l'honor de portar la teva sang i t'estimaré i recordaré de cor, ment i ànima eterna.

Fins aviat Papa...!!!

Tomàs Pascual Casabosch
5/7/2013


No hay comentarios: