9 may 2005

"Queixa a Correus Espanyols d'Andorra la Vella" Diari d'Andorra 09-05-2005 Cartes dels lectors: Tomàs Pascual Casabosch

El motiu de la present es per exposar una queixa al següent cas que m’ha passat aquest migdia:

He entrat a Correus Espanyols a les 14h28mn per realitzar una tasca d’enviament certificat. Al seure a una taula per emplenar les dades d’un formulari, un funcionari grosset, baixet i amb bigoti molt mal educat a començat a escridassar a la seva companya:
“Tanca la porta!!
Perquè l’has deixat entrar a aquest??”

Jo estava emplenant el formulari i tal senyor a començat a dirigir-se a mi amb paraules com:
“Jefe, quan vostè acabi marxarem a casa a dinar!”

I d’altres que he preferit no fer atenció.
Però no he pogut evitar girar-me a mirar-lo i llavors em diu cridant:
“SI SI, es a vostè; l’estem esperant a que acabi per marxar a casa!!!”

M’he aixecat i li he dit:
“NO NO, marxo ara mateix!!!, ja rebrà noticies meves!, amb la bona gent professional que Correus Espanyols va acomiadar i han deixat a “algú” com vostè aquí!!!
Vostè el que necessita es un curset de Atenció al Client, un altre de Relacions Humanes i un altre de Companyerisme envers els seus companys!!!

Demà naturalment aniré a formular Queixa al Director de dita empresa i a l’Associació de Consumidors i Usuaris d’Andorra, al mateix que faré arribar tal cas a la Central de Correus Espanyols d’Espanya i on se m’aconselli d’anar.
Fets com aquests s’haurien de controlar més i si algú està “amargat” de la vida doncs que no treballi de cara al públic.
Si a mi em fan això com a client andorrà, imagineu-vos el que li “diran” a un turista que vulgui enviar a algú una postal com a “Record d’Andorra” , el VERITABLE record que s’endurà del nostre país.
S’hauria de lluitar per un servei de Correus 100% Andorrà i que enviïn a aquesta “gent” a fer la publicitat que vulguin del seu país.

No hay comentarios: